Dołącz do świata Volvo Wadowscy!

Zapoznaj się z nowinkami o naszej marce i firmie.

Wieloadaptacyjne pasy bezpieczeństwa Volvo

Volvo od dekad jest niekwestionowanym synonimem bezpieczeństwa w motoryzacji. To dziedzictwo, zbudowane na fundamencie tak przełomowych innowacji jak trzypunktowy pas bezpieczeństwa, jest nieustannie pielęgnowane i rozwijane.

Optymalizacja Polestar Engineered

Czy warto aktywować Optymalizację Polestar w swoim Volvo? Optymalizacja obejmuje sześć kluczowych obszarów i nie chodzi tu o brutalną siłę, lecz o harmonię i precyzję działania całego układu napędowego. Różnica jest odczuwalna niemal natychmiast.

Ikona żółwia na desce rozdzielczej

Co symbolizuje i dlaczego akurat żółw? Ikona żółwia w samochodach Volvo zazwyczaj sygnalizuje aktywację trybu ograniczonej wydajności, znanego również jako "Limp Mode" lub, bardziej potocznie, właśnie "Turtle Mode".

Volvo przed podróżą

Słoneczne i długie dni zachęcają do wycieczek samochodem. Przed wyruszeniem w drogę warto jednak przygotować swój pojazd, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek i zapewnić sobie bezpieczną i komfortową podróż.

Bezpieczeństwo w finansowej stabilności

Końcem roku w naszej ofercie zawitał program “Bezpieczne Volvo z gwarancją ceny”. Dzięki niemu, fani szwedzkiej marki mogą nabyć pojazd bez ryzyka zmiany ceny od zamówienia do dostarczenia.

Oto czego potrzebujesz w podróży Volvo

Nadeszła deszczowa pogoda i niższe temperatury. Wyposażeni jednak w odpowiednie akcesoria jesteśmy w stanie przezwyciężyć każdą jesienną ulewę i mimo to wybrać się na naszą wymarzoną wycieczkę. W co warto wyposażyć nasze Volvo?

Jaki SUV wybrać do miasta a jaki na bezdroża?

SUVy, SAVy i crossovery – samochody z podniesionym zawieszeniem, a często i napędem na cztery koła, cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, także wśród mieszkańców miast. Jaki SUV wybrać, który będzie najbardziej komfortowy i po co oraz dla kogo są te samochody?

Sprawdź, jak wyposażyć swoje Volvo na wakacje

Lato za pasem, a to oznacza okazje do aktywnego wypoczynku poza miastem. Na wakacyjny wyjazd warto przygotować także swój samochód. Z myślą o komfortowym wypoczynku bez trosk, Volvo zaprezentowało swoją kolekcję Lifestyle.

Jak zadbać o samochód po zimie?

Wiosna się obudziła, my nie zaśpijmy z przygotowaniem samochodu. Zapraszamy do lektury naszego poradnika, w którym przedstawiamy kilka sprawdzony sposobów, na to jak zatroszczyć się o Twoje Volvo po zimie.

Samochody Volvo w Krakowie

Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest wsiąść do samochodu, który jest synonimem luksusu, bezpieczeństwa i innowacji? Nasze samochody czekają, aby dać Ci możliwość odkrycia ich niezrównanych cech i funkcji. Nowoczesne modele Volvo reprezentują najnowsze trendy w dziedzinie technologii.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń Gaj (12) 444 54 44 | Kraków (12) 415 27 00

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer WADOWSCY otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).