Blog Volvo Wadowscy Kraków Gaj

Poznaj nasze sprawdzone sposoby!

Jak zadbać o samochód po zimie?

O zimnych miesiącach chcemy zapomnieć jak o zeszłorocznym śniegu. Nim przyzwyczaimy się do jazdy w promieniach słońca, pamiętajmy jak zadbać o samochód. O tym dlaczego nie warto zwlekać z wymianą opon, o okresowej kontroli i konserwacji klimatyzacji, przeczytasz w naszym pozimowym poradniku.

Skontaktuj się z naszymi Doradcami, by zarezerwować termin wizyty serwisowej.

Uzupełnij formularz, by zarezerwować termin wizyty serwisowej

Zima to okres, którego bardziej od nas nie lubi chyba tylko auto. Niezależnie, czy Twój samochód przez ostatnich kilka miesięcy jeździł głównie od domu do biura, czy też trzy miesiące spędziłeś zwiedzając stoki narciarskie, podstawowa konserwacja i okresowa kontrola z pewnością przydadzą się każdemu modelowi.

Blog Volvo Wadowscy Kraków Gaj

Co warto sprawdzić po zimie? Zacznijmy od opon.

Łatwo zauważyć, a jeszcze prościej poczuć, że nawet w naszym zakątku świata robi się coraz cieplej. I o ile nocą temperatury bywają jednocyfrowe, o tyle średnia dobowa wyraźnie drgnęła już ponad granicę 7 stopni Celsjusza. A to przy takim wskazaniu termometra powinniśmy już stać w kolejce do autoryzowanego serwisu.

O wymianie opon myśleć należy przede wszystkim z uwagi na bezpieczeństwo, a szczególnie, drogę hamowania. Bywa i będzie bywało coraz cieplej, a to oznacza warunki, w których zimowe ogumienie “pływa”, sprawiając, że czas i dystans potrzebny do wytracania prędkości, wyraźnie rośnie.

Niebagatelna, szczególnie w dzisiejszych czasach jest też ekonomia. Zimowe opony nie tylko szybciej niszczeją w cieple, ale mogą także wpływać na spalanie paliwa w trasie.  Argumentów, by szybko zmieniać opony jest więcej, ale z pewnością poczucie bezpieczeństwa swojego i bliskich wśród pasażerów to argument, obok którego obojętnie przechodzić nie wolno. My już bardziej nie zachęcimy, ale być może motywacją do wymiany opon będzie mniejszy komfort jazdy, wywołany przez te zimowe, emitujące znacznie większy hałas.

Blog Volvo Wadowscy Kraków Gaj

Przegląd najlepszy po zimie

O czym jeszcze warto pamiętać konserwując samochód po zimie? O tym, co najbardziej naraża samochód podczas trudnych warunków atmosferycznych. Powierzchowność! Nawet na legendarnej blasze samochodowej, to oczywiste, że karoseria wymaga dokładnego czyszczenia, a czasami nawet zabezpieczania i naprawiania ubytków. Mycie nadwozia, nadkoli, a także kontrola zawieszenia przyczynią się do poprawy bezpieczeństwa i estetyki samochodu. Przeprowadzenie podstawowego przeglądu okresowego, sprawdzenie wszystkich podzespołów, stanu płynów, filtrów – na to okres po zimie to najlepszy czas.

Blog Volvo Wadowscy Kraków Gaj

Uff, jak gorąco!

Wiosna to pora, gdy budzi się życie i…wiatraczek klimatyzatora. Sprawdzenie co też czai się po zimie w czeluściach samochodu, dokładne przeczyszczenie układu, wymiana filtra kabinowego i dezynfekcja to obowiązkowy element pozimowego serwisu. Metodą, która najlepiej sprawdza się przy serwisie klimatyzacji jest ozonowanie. W tym procesie zabijane są nie tylko grzyby, zarodniki, pleśnie, roztocza, wirusy, wszelkie formy przetrwalnikowe, ale także wszelkie zapachy. Ozonowanie klimatyzacji i wnętrza samochodu jest bezpieczne i nie pozostawia żadnych śladów chemicznych.

Jakby argumentów do wiosennego zadbania o samochód było mało, w naszych serwisach w Gaju i Krakowie, przygotowaliśmy ofertę, która pomoże przyspieszyć decyzję o przeglądzie. Na hasło “WIOSNA” usługę ozonowania Twojego Volvo zrealizujemy za symboliczną złotówkę.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń Gaj (12) 444 54 44 | Kraków (12) 415 27 00
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer WADOWSCY otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).