Jeździsz swoim Volvo 3 lata lub więcej?

Mamy dla twojego samochodu akcesoria już od 217 zł brutto.

Dobierz odpowiednie dywaniki, które są idealne na okres zimowy, gdy na drogach jest sól i śnieg, ponieważ łatwo można je wyczyścić z zalegającego błota. Z kolei dywaniki tekstylne doskonale sprawdzają się latem, dodając elegancji i komfortu.

VOLVO XC60 1 GEN.

DYWANIKI GUMOWE

Dywaniki podłogowe skutecznie chronią wnętrze samochodu przed wilgocią i brudem. Zarówno kolor, jak i ich kształt są dobrane w taki sposób, by wtapiał się on we wnętrze samochodu.

  • Wodoodporne,
  • Dopasowane kolorystycznie,
  • Łatwe do czyszczenia,
  • Dają się łatwo wkładać i wyjmować z samochodu,
  • Dywaniki są przytrzymywane spinkami.
Od 217 zł   zł brutto

VOLVO V40

UCHWYT NA OKULARY

Praktyczny i funkcjonalny uchwyt na okulary zapewnia im optymalne przechowywanie. Pasuje do większości okularów.

  • Można zamocować przy dowolnym uchwycie pod sufitem,
  • Można obsługiwać jedną ręką,
  • Aby możliwe było zamontowanie uchwytu na okulary, samochód musi być wyposażony w uchwyt pod sufitem.
z montażem
Od 230 zł   zł brutto

VOLVO S40/V50

DYWANIKI TEKSTYLNE

Dywanik tekstylny z gumowym spodem sprawia, że jest on wodoodporny. Tkanina jest gruba i wytrzymała dzięki czemu zapewnia wysoki komfort i jest odporna na zużycie.

Od 262 zł   zł brutto

VOLVO XC60 1 GEN.

MATA GUMOWA DO PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ

Mata ochronna z tworzywa sztucznego dostosowana jest zarówno kształtem do przestrzeni bagażowej i kolorystycznie do pozostałych elementów wykończenia wnętrza. Podwyższone krawędzie skutecznie zapobiegają przedostawaniu się brudu i wody do przestrzeni bagażowej. Mata pokryta jest warstwą materiału zwiększającego tarcie, dzięki czemu zapobiega przesuwaniu się bagażu podczas jazdy.

  • Kształt dopasowany do podłogi przestrzeni bagażowej,
  • Daje się łatwo wkładać i wyjmować z samochodu w celu wyczyszczenia,
  • Mata umożliwia dostęp do zaczepów do mocowania bagażu,
  • Powłoka przeciwpoślizgowa,
  • Składa się wzdłuż dwóch linii, dzięki czemu umożliwia korzystanie z uchwytu na torby.
Od 349 zł   zł brutto

ODWIEDŹ NASZ SALON VOLVO WADOWSCY

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY O OFERTY

CZĘŚCI I AKCESORIA BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(12) 415 27 00
serwis043@wadowscy.dealervolvo.pl

CZĘŚCI I AKCESORIA BIURO OBSŁUGI KLIENTA
(12) 444 54 44
serwis060@wadowscy.dealervolvo.pl

Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń Gaj (12) 444 54 44 | Kraków (12) 415 27 00

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer WADOWSCY otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).